Saturday, February 15, 2020

Anies 0h Anies Blogger Wanita Malaysia

Anies 0h  Anies  Blogger Wanita Malaysia
sila visit http://aniesandyou.blogspot.com/



DUNIA Blogger merupakan dunia yang cukup unik memendekkan waktu mendekatkan  jarak dengan banyak orang-orang otai, kemudian ia pula memberi  ilmu yang mencerahkan minda dan menjernihkan jiwa.
Demikianlah tak pernah terpikir sebelumnya saya akan beroleh banyak sahabat dari jauh, dari Padang, Kanada, Jepun dan juga banyak  sahabat dari  Negeri jiran Malaysia. Dari tahun 2013 lagi aku rajin terjah blog-blog Malaysia bahkan beberapa sifu blog besar seperti Denaihati.com,  hasrulhasan , telah memberi aku banyak giveaway dari mereka aku belajar banyak tentang dunia online baik blog ataupun sosial media.
Namun since 2014 aku berhenti berblog dan baru mulai lagi tahun 2017 dan dengan sahabat baru pula
Sha
Anies
Aul
Bayu

Mas warteg

Masday

dan banyak lagi 
Dan Kali ini aku akan bahas sikit tentang Blogger Wanita Anies, ia adalah blogger ohsome masih muda lagi dah terjah banyak negeri di satu dunia tak percaya sila terjah blog beliau di  http://aniesandyou.blogspot.com/.
Ada banyak hal cerita beliau arround the world itu membuka mata dan minda kita tentang hal-hal indah dan menarik di banyak negara. Sudah 6 bulan ini blog saya tersenarai di bloglist beliau thanks ya. dan bukan itu saja saya dah dua kali dapat parcel dari beliau keduanya datang hampir bersamaan



SAtu Novel dari Jepun Doraemon dan MAgnet yang sangat khas datang jauh dari Vietnam kemudian esoknya datang pula bingkisan kedua yang sangat unik pula


Sebuah novel lucu dengan Cover yang comel dan ada pula  Pen cenderamata  yang di bawa dari bukit tinggi makasih Anies, Mohon maaf kedua hadiah itu saya pakai alamat kakak sebab saya masih di Jepun Lagi waktu itu.

Tak rugi bila berkawan dengan Blogger satu ini orangnya ramah dan rajin balas bw ke semua blogger.

Mudahan dengan adanya jalinan persahabatan maya ini, hubungan yang harmoni berlandaskan hikmah dan persaudaraan, mampu meningkatkan kepedulian kita dalam perkongsian bijak.

Saya guna sikit bahasa Melayu sebab takut nanti lupa pula dah lama tak berborak dengan sahabat dan jejakkan kaki di KL